RSS 2.0

Not a happy girl..

Skit också.
Min symaskin verkar ha blivit psycho. Övertråden vill inte ta med undertråden upp och det bara trasslar ihop sig.
Tror jag får ta med den på en tripp till Dr Mamma.. igen.
Har sytt "skvättskydd" till min kissiga hund och nu skulle jag sy ett till och då bara ballar den ur.

Imorgon ska vi iväg och handla julklappar lite smått. Ska bli mysigt.
Jag har förresten äntligen fått hem mina skor som jag köpte på Tradera. Har tagit väldigt lång tid och jag har fått tjatat, trodde att jag hade blivit lurad men för en gångs skull så är jag riktigt glad över att jag hade fel.

Och jag är glad att det snart är jul, för det är en glad tid. Och just nu mår jag inte bra. Har bara negativa tankar och tårarna är på väg hela tiden.

Jag vill ha ett jobb hemma så jag kan flytta hem!
Fucking jävla Skåne in my ass!



Pusskraam

Kommentarer
Postat av: Martina

Älskling.. kan du inte jobba på Pickalot i Uppsala? Kanske inte är så mkt jobb, men borde väl vara typ som i skåne iaf? Hoppas de gick bra med julklapparna.. jag har handlat de mesta nu i helgen :)<3

2010-12-06 @ 11:54:50
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-06 @ 19:16:03
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Emma

Martina: Jo, det finns nog lika mkt jobb på Pickalot hemma som i Skåne, om inte mer hemma tillomed.. Men jag vill kunna flytta hem och skaffa boende så att Uffe kan flytta dit med. Vill ju inte bo 60 mil ifrån honom. Det är det det hänger på.

2010-12-07 @ 19:37:44
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback