RSS 2.0

Räddaren i nöden.

Idag börjde min knäck brinna i micron, och då kom min hjälte och räddade mig och bar ut den på balkongen (hela micron) för det luktade så illa. Det var bara att öppna fönsterna och vädra. Men vi överlevde, Tack gode gud. ^^

Här om natten var vi ute och gick och Uffe fick för sig att han skulle göra en snögubbe, fin och stor blev den och jag sprang upp i lägenheten och hämtade en morot som vi såklart skulle använda till näsa.

Mina dagar består just nu av att göra julgodis och bli tjock, så förhoppningsvis kommer snart en period som kallas "makten mot centimetrarna". För jag använder mig hellre av måttbandet än vågen. Måste bara ha ett schema och mycket, mycket pepp annars blir det aldrig av.

Min tatuering är förresten klar. Hade dock velat ha mer färger och mer girly-girl.


Ursäkta strecken på bilden, men det snöade massor.


Tatueringen



Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Anonym

Go Uffe GO ... !!

2010-12-17 @ 08:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback