RSS 2.0

Vänner?

Jag har tänkt på en sak väldigt länge nu.. I flera veckor.. Och jag vill bara ha svar.

Vilka är ens riktiga kompisar? Har jag ens några kompisar längre?
Känns som att jag försöker men ingen reagerar.
Överallt ser man kompisar, bästisar, såna som bryr sig om varandra och vet allt om varandra. Som lyssnar och umgås.
Men vad har jag?
Kan jag lita på någon?
Jag vill bara ha någon som tycker om mig för den jag är och som jag kan prata med och göra tjejiga grejer.
Någon som jag slipper tävla om.



Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Martina

De kan va svårt sånt där.. jag kände något liknande ett tag. jag kom fram till att om man måste tävla eller om man bara är någons "reserv kompis" som jag kände i mitt fall så behöver inte jag ha den personen som min vän. Dom riktiga vännerna märks för att även om man inte pratat på länge och nästan aldrig är hemma så när man väl träffas igen är de precis som vanligt :) Om man känner att ens vänner inte riktigt passar en själv längre så är de bästa att inte tänka så mkt på de och ist fokusera på vilka vänner man vill ha och försöka att träffa lite nytt folk. Kanske ta kontakt med gamla vänner och se om de finns något där. Du har alltid mig, älskling och jag kan va väldigt tjejig ;)<3

2010-12-10 @ 10:48:16
Postat av: Emma

Tack Tiji..<3

2010-12-12 @ 21:45:53
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: Mickaela, Starlight och Thengilya

Mig har du alltid gumman! Med dig känns det som om att vi alltid på någotvis kommer vara vänner vad som än händer för jag älskar dig fortfarande lika mycket som då vi gick på ärentuna! Jag är tyvärr inte av den typen att jag är duktig på att höra av mig som du kanske märkt men jag finns här och kommer alltid att göra det!!! Kramar i massor!

2011-01-11 @ 00:02:17
URL: http://stallortagarden.blogspot.se
Postat av: Anonym

jag älskar dig för den du är och önskar inget annat. Du kan få måla mina naglar hela nätter, dricka te och snacka skit vid min köksfläkt. Vi kan gråta ikapp och skratta tills vi kissar på oss. Mig har du tills du inte orkar med mig längre för jag lämnar dig iaf inte! Puss hjärtat! / Ronja

2011-01-11 @ 13:42:41
Postat av: Emma

Taack så mkt för kommentarerna! Det värmer så mkt. Och Ronja, tack för att du finns för mig! Du betyder såå mkt! Pusskram

2011-01-11 @ 15:15:07
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback