RSS 2.0

Grymt nöjd tjej med öm arm.


Igår var jag ju som sagt till Jonas i Helsingborg och tatuerade mig, det gick riktigt bra, gjorde dock jävligt ont på slutet. Men den är inte klar än. Satt i ungefär 3 och en halv timme, nästa sittning blir den 29 nov. Can't wait. :)
Igår fick jag dessutom avi från H&M och Yves Rocher, men när jag kom till Ica på kvällen och skulle hämta ut det så hade förbutiken stängt, så jag hämtade det idag istället, men bara H&M, för Yves var försenat. Tyvärr. Sakerna från H&M passade iallafall, klänningen var massa mycket snyggare än jag hade förväntat mig. :) Happy.
Idag var vi dessutom till Höganäs och hälsade på Uffes farmor och farfar. Som dom lyser upp så fort dom ser Egon och han blir så bortskämd där. :P
Jag hann förresten aldrig till Din Sko igår så jag får ta det en annan dag eller så får jag skicka efter dom. Har dock inte bestämt riktigt vilken färg det blir än. Men men, det löser sig.
Btw, så går nedtrappningen av medicinen riktigt bra just nu. :)


Mina killar..


Tatueringen (inte klar än..)


Pusskraam


Kommentarer
Postat av: anki

oojjjjooj!!! :D Vilken stor! SJUKT SNYGG!!!!!

2010-11-09 @ 15:16:00
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: Emma

Yeah, i´m happy. :)

2010-11-09 @ 15:21:51
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Va skönt att du mår bra :) tatueringen var mkt större än jag trodde den skulle vara, men den va fin :)

2010-11-09 @ 15:29:28
Postat av: Emma

Tack Tiji.

2010-11-09 @ 15:30:12
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: Inger

Så stor!

2010-11-09 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback