RSS 2.0

Hej mitt vinterland..

Igår var jag med mamma, syster och tre bröder till Thun's. Jag köpte byxor, tröja och lite smått och gott.
Det råkar nästan alltid slinka med ett eller annat nagellack på kvittot när jag handlar, och den här gången blev det ett sött, gosigt, glittrigt. :)

Btw, bilden högst upp till höger är en "mössa".
Och Coca Colan är en bricka.



Joel och Robin köpte bl.a. en varsin mössa. :)
Jag prövade en sån i päls and i love it. Men jag hade inte råd.
Och nej, jag tänker inte skriva vad dom heter för jag tycker det låter äckligt.


Idag bara snöar det, och det är så fint, men kallt. Jag var nyss ut och lekte i snön med Joel, Robin och Egon. Egon blev heltokig och bara sprang runt och lekte. Efter ett tag fick han snö i näsan och började låta illa, dessutom så huttrade han så väldigt, så då gick vi in.
När jag åkte från Skåne så regnade det bara och man hade inte ens en tanke på att snön var på väg. Men nu har dom tydligen fått "en meter" (vilket innebär att det näääästan är så det täcker marken). Hihi. :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Toto - Hold the line. Mums. :)
Hoppas på att något kul ska hända ikväll..
Nu drar jag iallafall till Systemet.

Pusskraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback