RSS 2.0

Obelix

Kollade precis bilder som Ronja fotat från helgens partaj. Tror jag förstår varför jag valde att bli fotograf. Blir förjävlig på kort. Usch och fy bubblan. Men vet en som blir värre..

Haha, Obelix vill bli vän med mig på ansiktsboken.. Why?? Hon hatar mig. Men det kanske är för att kunna snoka, har märkt att det är något hon gillar att göra. Yeah yeah. Vi får se hur jag gör.

Har alldeles precis blivit klar med att redigera bilder till Salong Helena i Skyttorp.

Förresten så begravde vi Sockan igår och fy helvete vilken jobbig känsla det var. Men vi gjorde fint ovanpå med ljus, ros, snökatt och en mysig sten. :) LOVE!

Men nu ska jag gå och dricka mitt te som säkerligen har blivit kallt redan (tur att det finns micro).




Pusskraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback