RSS 2.0

tredje november tvåtusentio

Blev inget jobb idag, kändes inte bra.. tyvärr..
Istället sov jag halva dagen, satt sedan och degade i soffan tills Uffe kom hem, då gick vi ut och startade min bil med startkablar då "någon" glömt lampan på i bilen under helgen. Vi fick iallafall igång den efter ett tag, sen drog vi vidare till elgiganten och chackade en gps så jag kan hitta lite lättare till alla småbutiker här i Skåne som behöver godisplock..

Jag längtar sååå tills imorgon, då ska vi titta på lägenheten. :)
Det är så mycket som snurrar i mitt huvud nu. Allt på en gång.

Har beställt lite grejer från Yves Rocher, fastnade för en parfym som är så underbar.
Men jag vill ha dom här skorna! I love them!





Pusskraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback