RSS 2.0

andra november tvåtusentio



Kändes underbart att få vara hemma hos familjen i helgen.

Lördag startade med shopping, sedan partaj i Tierp, dagen slutade i kaos. Det enda jag kan säga är att jag klämde handen i bakluckan.
Söndag blev en slappardag och måndag bar det av tillbaka till Skåne.
Nu sitter jag i soffan hemma i Klippan och väntar på att Uffe ska komma hem.
Jobb imorgon, på fredag och lördag. Hoppas jag inte blir mer sjuk, för jag skulle behöva pengarna.
På torsdag ska vi titta på en ny lägenhet och den här gången står vi etta i kön, känns underbart.
Det är en trea på 98 kvm med två våningar. Så fatta, är den nice så kommer vi ha en lägenhet på två våningar, med en TRAPPA i lägenheten. Det lilla jobbiga är att köket är på nedervåningen och vardagsrummet på övervåningen, vilket betyder att det blir mycket springande i trappan på fredag-lördagkvällar. Men men..


Pusskraam

Kommentarer
Postat av: Martina

Är det den där lägenheten ni visade? Vaddå lyx ;)

2010-11-02 @ 13:11:04
Postat av: Emma

Ja, det måste det ha varit. Ja, massa lyx. ^^

2010-11-02 @ 15:14:48
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback