RSS 2.0

Ursäkta, jobbar du här?

Har precis betalat lite räkningar. Det är något man borde slippa, för det är så tråkigt.

Idag har jag jobbat. Var på Coop Extra i Väla. Det gick rätt fort, tog bara ett par timmar. Skönt.
Imorgon ska jag också jobba, då på Maxi i Råå (Uffes pappa, Kenneth, säger att det heter på Råå men jag tycker det låter konstigt. Jaja.)
Har försökt ringa Laila (damen som just nu bor i vår blivande lägenhet) för att se hur mycket hon vill ha för fönsterna på balkongen. Men jag får inte tag på henne, så jag får försöka senare igen. Förhoppningsvis vill hon inte ha så överdrivet mycket, för det vore riktigt nice med inglasad balkong. Balkongen är förresten stooor fast det har jag kanske redan skrivit. Jag är så nöjd. :D Våran balkong kommer vara lika stor som Martinas och hennes Fredriks. Grymt!

Min piercing är sne, och jag irriterar mig så mycket över det. Tror jag måste åka tillbaka och göra om den. Inte så kul att le med en sne piercing i munnen. Men jag vill egentligen inte åka tillbaka och tjafsa, för inte tänker jag betala för det igen. Men vi får se hur jag gör.

Idag skulle jag behöva städa, har tänkt göra det hela veckan, men det har varit snålt med sånt.
Skulle behöva sy ihop två lakan med så dom passar våran säng. Och sy en stor kudde/säng till Egon. Det är massor som ska göras. Men det är inte bråttom så jag tar det när jag känner för det. :)
Nu ska jag ta och packa upp lite smått och gott från Rusta och Biltema som jag införskaffat idag. :)
Sen måste jag gå ut med Egon i det ruskiga vädret. Hösten är inte mycket att hurra över.
Förresten så var det en på Rusta som frågade om jag jobbade där och två på Biltema. Haha. :P


Pusskraam

Kommentarer
Postat av: MArko

Hey ... kul Blogg !tycker du ska ta bort piercingen helt .. ser ut som en liten tjur fast en kvinnlig sådan. Det heter på Råå.. BTW ! Kul att ni ska flytta , Uffe har redan frågat om jag kan hjälpa till med flytten , och jag svarade givetvis JA ... han har ju hjälpt mig lite grann med både trädgård och trappa .. bra kille du har Emma !!!Fast han är lite hmmmm... surmule... som dom säger här nere i skåne !! kan ni inte komma över på en kopp The nå´n gång ?? Eller kaffe .. whiskey .. vin ..öl .What ever .. Du skrev tidigare att du inte hade kompisar här nere i skåne ..( en hemlis ) Jag känner likadant .. alla mina bor i Småland !!! Ha det bäst / Marko

2010-11-05 @ 21:54:10
Postat av: Emma

Haha, gulle, Marko.

Klart vi kan komma över, när som. Vi ungdomar är ju alltid lediga. ;P

2010-11-06 @ 16:37:54
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Va kul att de va så många som fråga om du jobbade där :P du kanske passar i butik ;) jag har fått ett par ihop sydda lakan av mamma som jag inte direkt behöver.. ifall du vill ha?

2010-11-08 @ 12:06:42
Postat av: Emma

Ja, jag skulle verkligen trivas med att jobba i butik. :) Men dom lakanen är väl typ gula och rosa? Tror jag var med när du fick dom. Mamma frågade mig med..

2010-11-09 @ 15:11:37
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback