RSS 2.0

Coca..

Läste precis en kommentar från Marko, den gjorde min dag. Tack! :)

Hey ... kul Blogg !tycker du ska ta bort piercingen helt .. ser ut som en liten tjur fast en kvinnlig sådan. Det heter på Råå.. BTW ! Kul att ni ska flytta , Uffe har redan frågat om jag kan hjälpa till med flytten , och jag svarade givetvis JA ... han har ju hjälpt mig lite grann med både trädgård och trappa .. bra kille du har Emma !!!Fast han är lite hmmmm... surmule... som dom säger här nere i skåne !! kan ni inte komma över på en kopp The nå´n gång ?? Eller kaffe .. whiskey .. vin ..öl .What ever .. Du skrev tidigare att du inte hade kompisar här nere i skåne ..( en hemlis ) Jag känner likadant .. alla mina bor i Småland !!! Ha det bäst / Marko


Partysugen som fan idag, men lille Snulf ligger förkyld och håller på dör (ni vet ju hur fruktansvärt sjuka killar blir ibland. ;P) Så det blir väl en lugn lördagkväll som vanligt för oss. Kanske går över till Ann och Kenneth om Uffe orkar.
Idag har jag jobbat, det gick bra, men nog fan hade jag hellre legat kvar i den mjuka sängen under det varma täcket med den underbara killen som låg brevid. Men men, pengar är inget man bajsar ut direkt. Så.. jag fick pallra mig upp och åka iväg till Maxi och plocka godis. Och förresten så blir jag så fruktansvärt irriterad på gnälliga, skånska ungar.. Gaah, ni ska bara höra hur dom låter. Alla ord dras ut på väldigt långt så en vanlig mening blir en konversation lång. Hoppas aldrig mina barn börjar gnälla på skånska. Usch! I och för sig så är det väl aldrig kul med gnälliga ungar, men dom här är något utöver det vanliga.

Egon tycker jättemycket om sin nya säng, han sov i den hela natten och jag kan säga att han aldrig legat på en och samma plats under en hel natt förut. Jag vaknade några gånger under natten och tittade till honom, antagligen för att det var lugnare än normalt. När jag vaknade imorse så låg han på rygg i sin säng med benen upp i luften. Gulle.
Snart ska jag ta mig ett glas Passoa med Sprite.. :) Äntligen lördag. Mums!
Idag var förresten första gången jag hörde en skåning säga Coca istället för cola till Coca cola. :P



Lägger in en gammal bild på mig som jag tror att Adam Junebjörk (http://junebank.se/) har fotat.


Pusskraam

Kommentarer
Postat av: adamj

Miss u Pasanen!

2010-11-08 @ 16:01:48
URL: http://uppsalabloggen.se
Postat av: Emma

Jag saknar dig också, hjärtat!

2010-11-08 @ 22:57:07
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: Inger

Fin bild.

2010-11-09 @ 21:12:52
Postat av: Emma

Tack mamma.

2010-11-09 @ 21:27:04
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback