RSS 2.0

Snart hem till Skyttorp..



Egon är massa busig idag och jag skulle bara vilja åka till agilitybanan med honom och träna.. men jag vågar inte.

Idag var vi och kollade på lägenheten, men det var inget för oss.
Vi var på så kallad "dubbelvisning" där vi stod tvåa i kön, damen före oss sa att hon ville ha lägenheten så då gick vi därifrån. Men så ringer Treklövern en kvart senare och säger att vi kan få den om vi vill för hon hade redan dragit sig ur. Lite sur blir man, för då kanske vi hade kunnat kollat lite mer, men som tur var ville vi inte ha den, annars hade jag bett om en ny visning.

Ikväll bär det av hem till Skyttorp, längtar så in i efter kompisar och familj. Ska pussa sönder Joel och Robin.
(Och kanske Ronja med. ^^)
Robin som fortfarande tycker att mina gamla piercingar är himla intressanta kommer nog bli tokförtjust i min nya. :) Ser fram emot många kloka samtal med pojkarna.

Nu ska jag ta och fixa kycklingsallad till kvällens bilfärd (har varit till Björnekulla och köpt på mig mer Chicken marinadkrydda, mums) och så ska jag färga ögonbryna, sen packa.



Pusskraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback