RSS 2.0

Bilprovningen, intervju och packning.

Idag har vi varit och besiktigat min bil. Jag fick tre stycken tvåor, så det är bara att punga upp pengar man inte har och fixa det så jag kan få köra den. Måste fixas innan 12 maj annars blir det körförbud.
Mitt humör är inte på topp just nu, för detta kommer gå på minst 3000, vilket är mer än vad jag får på en månad. :(


Nr. 1 är antagligen vajern.
Nr. 2 innebär nog bara att lampan sitter lite fel.
Nr. 3 är tydligen något som behöver fixas så fort som möjligt, annars kan det gå åt helvete sa han
.


Uffe tycker inte om sättet jag "lagar" bilen på.
Solskyddet är slappt och juicepaketet var det enda jag hade i närheten.
Har man inte råd att köpa nytt så får man fixa provisoriskt.




Om några timmar ska jag på en arbetsintervju i Ängelholm, dom ringde imorse och ville ha snabba ryck.
Spännande men nervöst. Så nu håller jag på skriver ut CV, personligt brev och så ska jag försöka kopiera bl.a. mina betyg så jag kan ta med dom.

Måste fixa naglarna innan också, blir nog en vanlig fransk manikyr med rosa glitterrand.
Och så måste jag komma på vad jag ska ha pååååå mig! Blää.
Något som döljer tatueringen på armen.
Och plocka ur percingarna i ansiktet.



Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad är de för jobb i Ängelholm? Håller tummarna :)

2011-04-12 @ 13:16:17
Postat av: Inger

Säg åt Uffe att han har en händig tjej. Du brås väl på pappa Mac Gyver ;)

2011-04-12 @ 19:28:02
Postat av: Emma

Haha! Ja, jag ska tala om det för honom! :D

2011-04-12 @ 20:16:04
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback