RSS 2.0

Helgen..

Igår jobbade jag min första dag på Mc Donalds, brände fingret men det är väl sånt som hör till när man lär sig.
Sen drog vi in till Helsingborg och träffade Dickie och resten. Malin var också där så det var sjuukt mysigt att träffa henne! :)
Idag har blivit en total slappar-dag. Tråkigt väder har det varit med.
Imorgon ska Uffe och Kenneth försöka fixa med min bil, och jag ska jobba på Mc Donalds 16.00-23.00. Sen blir det hem och försöka komma i säng så fort som möjligt eftersom jag ska upp tidigt på måndag och jobba för Pickalot. Sen blir det jobb minst åtta dagar i streck och jag hoppas jag klarar det. Måste klara det.
Får försöka tänka på hur mycket pengar det blir.

Nu ska jag mysa i soffan med min Snuffe!

2008-05-24 med fejkringarna.





Pusskraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback