RSS 2.0

Jobb, jobb, jobb.


Igår jobbade jag för Pickalot mellan 8 och 19. Mina ben är döda.
Idag blev det Mc Donalds.
Imorgon blir det Pickalot och då ska jag få två medarbetare från Stockholm för att jag har så mycket att göra. Spännande! :)

Vår hyresvärd ringde idag och han har tydligen fått in klagomål om att Egon skäller. Han gnäller/skäller ibland när vi går hemifrån men det är max 5 min, och inte ens varje gång. Kan inte tänka mig att han gör det under tiden vi är borta, för jag har aldrig hört honom när vi kommer hem. Men iallafall får vi väl försöka göra något åt det. Så tråkigt bara att folk inte kan komma och säga till oss eller lämna en lapp i brevinkastet innan dom ringer hyresvärden. Tur att vi har en trevlig hyresvärd.
Grannens hundar däremot skäller några gånger om dagen, men det gör tydligen inget.

Förresten så fick jag ett påskägg av mormor och morfar på posten idag. Gulligt!



Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Inger

Är de säkra på att det är Egon då? Kan ju komma från de bredvid. Egon skäller ju nästan aldrig och det är ju som du säger att då skulle han väl nån gång skälla så ni hörde det. Han skäller ju aldrig nån längre stund utan skäller ju bara till nån gång så är det bra. Men det finns ju dem som bara måste hitta på nåt att klaga över. Är det olika som klagar eller samma?

2011-04-20 @ 19:28:35
Postat av: Emma

Vet inte om dom är säkra på att det är Egon. Och jag har ingen aning om vilka det är som klagar, vet inte ens om det har klagats mer än en gång. Men det kan säkert vara så att det är grannens hundar som dom hör.

Förhoppningsvis kommer det inte klagas mer iallafall.

2011-04-20 @ 20:51:31
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback