RSS 2.0

Negativ? Jomenvisst!

Idag skulle bli en bra dag. Min lediga dag. Våran dag tillsammans.
Vi skulle vara ute och njuta av vädret och varandras sällskap. Istället kom vi iväg till Väla försent för att jag tappade bort kulan till min septumring, vilket resulterade i att vi inte hann köpa det vi skulle. Vi kom iväg från Väla försent, så vi hann inte njuta av vädret. Vi blev fler än bara vi och det grillades på våran skuggiga balkong. Jag kände mig allt annat än fin så matlusten försvann, jag hamnade i sängen och grät istället.
Tiden sprang iväg och allt är smutsigt här, dammigt och skitigt.
Jag hann inte städa, jag hann inte njuta, jag hann ingenting!
Jag hann bara må dåligt över allt som inte hanns med.

På Väla köpte jag ett par skor och Uffe två par shorts. Vilket var bra!
Men det är det enda som var bra.

Dagen blev bara en besvikelse.

Dock blev kvällen helt okej, med en underbar Snuffe och en liten promenad!



Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Martina

De kan bli så där när man förväntar sig mycket och de är väldigt tråkigt. Skönt att du hade en bra kväll iaf och de kommer snart nya lediga dagar som kommer att vara mycket bättre :)<3

2011-04-26 @ 08:37:24
URL: http://lakriz.se
Postat av: Inger

Håller med Martina. Har oxå haft tillfällen med höga krav och förväntningar som kraschat. Älskar dig! kram

2011-04-26 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback