RSS 2.0

Tjejen med jobb.

Idag har jag varit på introduktion på Mc Donalds i Ängelholm, och det gick jättebra.
Ska börja jobba redan imorgon.
Restaurangchefen var så snäll att han passade in mina arbetstider med Pickalot under påskveckan eftersom det ändå bara var en vecka.

Så framöver ser mitt schema ut såhär:

15/4 imorgon: Mc Donalds
16/4 lördag: Ledig
17/4 söndag: Mc Donalds
18/4 måndag: Pickalot
19/4 tisdag: Mc Donalds
20/4 onsdag: Pickalot
21/4 skärtorsdag: Pickalot
22/4 långfredag: Pickalot
23/4 påskafton: Pickalot
24/4 påskdagen: Mc Donalds


Schema efter det kommer senare. Fullt upp!
Hoppas jag klarar det.

Nu ska jag kolla på Du är vad du äter, fila ner naglarna ännu mer, sen ska jag ta bort nagellacket och duscha.
Imorgon ska alla piercingar ut innan jobbet!






Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Martina

De kommer du klara jättebra :) hoppas du får de roligt <3

2011-04-15 @ 08:30:36
URL: http://lakriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback