RSS 2.0

Vi missade den bästa kvällen på hela veckan.

Uffe somnade vid sex igår kväll och jag vid halv åtta, ingen av oss vaknade förrän vid fem på morgonen.
Man vaknar och tänker "vad fan var det som hände?!"

Idag har vi iallafall varit till Uffes farmor och farfar mitt på dagen. Fy tusan vilket fint väder det har varit!
Alldeles nyss kom vi hem från en god middag hos Uffes pappa och fru.
Känns som att dagen bara försvunnit såå snabbt.
Och jag har så svårt för att få ut mina tankar i ord nu för tiden.

Jag har iallafall tvättat skor idag också.
Så här kommer en bild på Uffes (den till vänster är inte tvättad)..
Synd bara att det nötta inte går att tvätta bort. :P
Skosnörena ligger i en burk med klorin just nu.




Pusskraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback