RSS 2.0

Trött måndag

Under helgen befann vi oss hemma i Skyttorp, sjukt mysigt att träffa familjen.
På lördagen stod det fest i Tierp på schemat. Lyckat blev det.
Halva söndagen var det sängen och huvudet i toaletten som gällde, andra halvan åkte vi bil tillbaka till Klippan.
Nu sitter jag i soffan i nya lägenheten och kollar på tv. Snart ska jag ta och slita färg från väggen inne i badrummet här på övervåningen. Av någon anledning lossnar färgen, men det gör inget för vi hade ändå tänkt att måla om. Idag ska vi till Helsingborg och köpa en hylla till badrummet som jag hittade på blocket.

Btw, Cesar Millan kommer ju till Sverige i maj och jag hade så gärna velat se honom men jag har inte råd och det finns bara dåååliga platser kvar. Jag hoppas verkligen han kommer igen men egentligen förstår jag inte varför det är så viktigt att få se honom på riktigt, det är ju inte som att jag kommer få prata med honom eller något sånt. Det är nog bara för att man ska kunna skryta om det och att jag när jag ser honom på tv ska känna mer samhörighet eller något sånt. Så nu kommer jag vara jätteavundsjuk på alla som ska dit. Alla som ska få se "my man Cesar" (som jag kallar honom). Men men, jag glömmer det väl om ett år.

Nu ska jag slänga bort datorn och göra lite nytta.


Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Martina

Du får lägga upp lite bilder på nya lägenheten :) ..eller iaf mail dom till mig :P

2011-02-07 @ 12:47:43
URL: http://martinapasanen.se
Postat av: Emma

Tänkte försöka lägga upp lite bilder ikväll. :)

2011-02-07 @ 13:07:33
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: tihi

du är söt =)

2011-02-07 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback