RSS 2.0

Barbie-kändisar

I tisdags var vi och handlade på Citygross, och där satt Jay och Minnah från idol och signerade. Något som alltid förvånar mig lika mycket när jag ser en kändis är hur stora dom faktiskt är. Jag är alltid beredd på att dom ska vara lika stora som dom är på tv och i tidningar, alltså som en docka. Jag tror liksom att jag ska kunna hålla dom i handen, men dom är ju konstigt nog lika stora som vanliga människor.

En update på hur det går med vårat badrum: SKIT! Det känns som att det står stilla, det är så mycket färg att dra och man måste sitta och pilla bort allt med naglarna. Men förhoppningsvis blir vi klara i helgen för då tänkte vi ta ett rejält tag.. Sen har vi nästa badrum att "se fram emot", det är samma sak där, färgen lossnar.

Vi har förresten köpt den nya soffan nu, och fy bubblan vad jag längtar tills vi får hämta den. Den är så stor och mjuk. Vi köpte den på Chilli i Arlöv i Burlöv (Malmö).

Såhär ser soffan ut. Den heter XL Houston.




Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Johanna

WOW, vilken häftig :D!! Skitsnygg :)

2011-02-24 @ 12:04:19
Postat av: Emma

Ja, visst är den, vi älskar den! :D

2011-02-24 @ 12:41:02
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Förstår de :), följer alla kuddarna med också eller fick man köpa dom separat?

2011-02-24 @ 13:57:47
Postat av: Martina

Inte för att vara sån.. men vi hade såna där kuddar i göteborg (dock en sämre ikea soffa) och man lessnar på dom :/ speciellt med en sån som fredrik som inte gillar kuddar och lägger alla (till och med mina vita) kuddar på golvet :P

2011-02-24 @ 15:43:11
Postat av: Emma

Johanna, man kunde välja fasta, vanliga soffkuddar eller kuvertkuddar. Så vi valde kuvertkuddar. Dom hänger alltså med soffan.



Martina: Vi får se vad vi tycker men jag tror vi kommer trivas med det, vi har alltid mkt kuddar i soffan. :)

2011-02-25 @ 13:00:51
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback