RSS 2.0

Ledig dag.

Idag har jag bara glott på tv, kollat kläder på internet och duschat. Klockan är ju inte så mkt än, men ändå känns det som att jag borde gjort något mer. Jag ska ju packa och städa och sånt och eftersom jag inte jobbar så känns det som att jag borde göra något, annars tycker folk att jag är lat och tänker "men om du varit hemma hela dagen så borde du hunnit städa hela lägenheten". Så nu mår jag lite dåligt för att jag inte gjort något. Just nu sitter jag och glor på Oprah, och det är väldigt intressant idag. Det handlar om en kvinna med 20 olika personer i kroppen.

Btw så måste jag lägga massa pengar på bilen snart, bromsklossarna är ju som sagt helt slut. På Mekonomen kostar det ungefär 2000 spänn och på Biltema är det halva priset. Så för er som inte orkar räkna matte nu när skolan är slut så kan jag tala om för er att hälften av 2000 är 1000. Alltså mkt billigare. Hihi. :)











Varför hittar man alltid kläder när man inte har råd?

Uffe har föresten letat ny bil till mig och jag har totalt snöat in på en liten Ford Fiesta. Man kan få en riktigt fräsch sån från 2005 för ca 50 000 kr. Så när vi har flyttat ska jag spaaaara!

Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Martina

När man är ledig är de okej och slöa :) vem vill städa hela dagen? Skjortan från cubus va väldigt fin. Jag va ner på stan i helgen eftersom jag fått 50kr från lindex och handlare en lila skjorta/tunika och ett par "jeggings" :P som jag va lite tveksam till, men fredrik tyckte jag skulle ha dom. Jag som inte ens har ett par leggings..haha men jag ska skaffa de också. Jag har (sen jag såg bloggen jag skickade till dig) blivit intresserad av tårtdekorationer och jag tänkte att du har ju lite mer talang för de kreativa än vad jag har, så om du är hemma när pappa fyller år kanske vi kan göra en tårta tillsammans. Pussas <3

2011-01-26 @ 14:36:41
Postat av: Inger

Man blir slö av att slöa. <3

2011-01-26 @ 18:49:39
Postat av: Emma

Martina: Leggins är såå skönt. :) Jag köpte ett par idag på Netto för 49 kr. Du vet såna där i lack typ. Assnygga! Ja, vi kan fixa tårta tillsammans, det vore jättekul. :) Puss <3



Mamma: Ja, men nog fasen är det skönt ibland. <3

2011-01-26 @ 19:45:21
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Kan inte du köpa ett par såna leggings til mig me om du kommer dit igen? :) om de finns i vit (ej lack) kan du köpa ett par såna med om dom verkar bra..haha

2011-01-27 @ 09:27:55
Postat av: Emma

Vill du ha svarta i lack?

Vita tror jag inte där fanns, men kan kolla..

2011-01-27 @ 10:27:20
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja, svarta blir bra :)

2011-01-27 @ 11:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback