RSS 2.0

New stuff

Idag har vi varit i Höganäs hos Margit och Gösta som är Uffes farmor och farfar. Därifrån fick vi med oss en telefon hem eftersom vi snart ska ha hemtelefon. Det är litet, jag vet. Men det känns så jävla stort.
Och vi har redan satt in dom fem snabbnummer som det fanns plats för.

Igår var jag till Ica och hämtade ut min vinst från Pågen. En brödkorg/påse, en sån med magneter. Jag älskar att vinna saker. Fast det händer vääääldigt sällan.

Uffe har inte snusat på två dagar nu. Grymt jävla bra är han! Håll tummarna för att han lyckas. <3


Igår drack jag Strawberry Daiuqiri.
Just nu sitter jag och dricker cider men det blir nog en Daiquiri idag med.


Igår var det myskläder som gällde.


Idag var jag tuff.


Nya telefonen.


Brödkorgen/påsen



Snart blir det mat. Rester från igår, hemgjord Calzone med hemgjord pizzasallad. Mums!


Pusskraam


Kommentarer
Postat av: uffe

ska banne mej försöka lyckas denna gången :)

2011-01-16 @ 10:25:40
Postat av: Inger

Tuff brud i lyxförpackning <3 kram

Heja Uffe!

2011-01-20 @ 23:32:10
Postat av: Emma

<3

2011-01-25 @ 18:41:42
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback