RSS 2.0

Ny design

Nu har Martina fixat min blogg. Jag gjorde dock headern. Men hon satte ihop allt för jag är så dålig på sånt. Tack så mkt, hjärtat! Jag är jättenöjd.

Det börjar kännas att vi ska flytta snart. Det står lådor överallt och vi packar och städar lite varje dag. Lite nervöst men massa spännande ska det bli. Och det ska bli riktigt skönt att flytta härifrån. På söndag ska vi få äta flyttpizza, det ska blir sjukt gott. Vi har inte ätit pizza på läänge nu för vi har bestämt oss för att vänta tills vi flyttar.
Nu sitter jag och väntar på att Uffe ska ringa och säga att han börjar bli klar på banken så vi kan gå till Netto och köpa leggins till Martina.

Men vad ska man äta idag då. Det är så svårt att komma på något.
Inatt vaknade jag förresten av att Egon satte sig i ansiktet på mig. Hur äckligt som helst.

Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Martina

haha.. va dum Egon är :P tack sötnos och va bra att du blev nöjd :)<3

2011-01-27 @ 15:36:16
Postat av: Emma

Ja, hemskt äckligt var det. <3

2011-01-27 @ 16:24:37
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: uffe

faaan vad pizza sugen jag är... typ dräglar när jag tänker på kebbab :/ hahaha han var säkert bajsnödig då oxå ;) fan vad bra det blev på bankis....älskar dej <3

2011-01-27 @ 20:22:47
Postat av: Emma

Jag älskar dig också, Snuffe!

2011-01-27 @ 21:16:52
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: Inger

Pratade med martina och jag fattade att din blogg skulle vara svart nu men den är fortfarande rosa hos mig.

2011-01-27 @ 21:29:40
Postat av: Emma

Vad konstigt.. Säg till om det inte ändras idag heller.

2011-01-28 @ 12:33:42
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback