RSS 2.0

Seg tisdagskväll

Nu sitter vi och slötittar på Rush hour 2 som går på 6an. Fan vad tråkig den är. Egon ligger här brevid och tuggar ben.
Idag köpte jag en Ab Slide, en sån där mojäng som man tränar magen med. Nu jävlar ska jag bli slimmad och börja använda klänningar och jeans.

Jag har länge varit trött på våra köksstolar så den första januari sydde jag överdrag till dom. När vi flyttar kommer vi visserligen köpa nytt men vi kommer vilja ha vårat barbord i vardagsrummet och då passar det mycket bättre såhär.


Jag blev massa nöjd.

Jag passade på att fota när min Uffe-Puffe lagade mat idag. :)



Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Ronja

Neeej då du kommer vara lika fin som alltid i den. Den va lite stor i storleken men går nog att krympa i tvätten sen va den rätt så kort så får bli till jeans eller leggings. Köp den så kan vi strosa runt lika i sommar :D

Puss på dig

2011-01-11 @ 22:36:15
URL: http://pillowfights.blogg.se/
Postat av: Inger

Vad fina stolarna blev!

2011-01-12 @ 19:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback