RSS 2.0

Ska man nöja sig? Nej, aldrig!

Idag var vi till Jysk och köte matbord och sex stolar. Så nu är man 4500 kr fattigare. Pengarna bara rinner iväg nu när vi ska flytta. Men något jag hatar är att vi alltid kommer hem med repor på det vi köper och jag brukar inte orka åka och byta, men den här gången rann bägaren över. Jag packade ihop bordet igen och imorgon ska jag ringa till Jysk. Inte fan ska jag väl behöva hyra släp igen (och låna bil med drag) bara för att dom inte har hanterat bordet varsamt. Då ryker ju fan minst 500 spänn till. Så jävla less blir man. Imorgon ska dessutom Uffes bil lämnas in på service, och det är inte det billigaste på nya bilar, 4700 kr. Usch. Får nog skippa maten nästa månad, och leva på kartong, för det har vi gott om.

Nu på kvällen åt vi scones och drack te (så då fick jag användning av nya brödpåsen). Mums.







Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Ronja

sv. Haha ja, det skulle vara för det då. Men fy för bordet! Personalen på jysk och då menar jag helt seriöst överallt är så jävla otrevliga! Dom har säkert skit pissig lön. Bordet va dock skit snyggt!

2011-01-17 @ 09:50:36
URL: http://pilloxfights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback