RSS 2.0

Snabbinlägg

Jag vill skriva, men känner inte att jag har tid.

Jobbar om dagarna, vilket innebär pengar till flytten, men det är såå tråkigt. Har ingen direkt motivation och imorse höll jag på ge upp.. Men men.

Bordet från Jysk har jag fått 650 kr billigare nu. Jag var dit och pratade med dom. Vet inte om jag är nöjd med det. Men jag orkar inte bry mig. Det är så mkt nu.

Vi ska inte få flytta förrän på söndag nu, för tanten som har lägenheten behöver en vecka på sig att flytta även fast hon har flyttgubbar och personer som ska städa åt henne. Hon vill dessutom ha nyckel till förrådet ända till på måndag och vi kan inte göra något åt saken eftersom det står så på kontraktet. Så vi ska få nycklarna vid 10 på förmiddagen på söndagen. För hon orkar inte kliva upp tidigare. Irriterande.

I helgen var vi till Väla och handlade lite. Blev en tv-bänk från Ikea, en vit basic-topp, en grå topp med puffärmar, en bh och ett läppglans från h&m, dessutom kom jag hem med en sån där silikon-bh utan axelband och rygg från Cubus. Har velat haft en länge och nu blev det äntligen av. Jag hittade också en fejk-skin-pälsjacka på Cubus för 149 kr, men den köpte jag inte. Fast jag är fortfarande kluven. Den var ju så billig!

Min bil är btw hemsk. Bromsarna är helt slut och den låter förjävligt när man bromsar. Så tills vi har fixat det så får jag låna Uffes finfina bil. Jag kan ju säga att jag inte är förvånad att det är yttligare fel på min bil. Tydligen så är det slitning, men ändå..

Pusskraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback