RSS 2.0

Mekaniker på toa

Såg precis två nya kommentarer på mitt inlägg om vänner. Och banne mig vad glad jag blev. <3

Min nya kamera kom idag och den funkar superbra! Nu fattas bara semester, vänner och familj så man kan fota lite. :)
Snön börjar förresten smälta här i Klippan, och det känns skönt, i förmiddags när jag var ute med Egon så hörde jag fåglarna kvittra. Jag tror att våren är på väg. Våren innebär glada människor, and i love it.

Snart kommer Uffe hem och då ska vi åka iväg och köpa en lite grej så jag kan komma igång med min kamp mot centimetrarna, eftersom jag inte kan få tummen ur röven och fortsätta med simningen. Man får pröva sig fram.

Uffe ringde nyss och sa att min bil inte blir klar förrän imorgon och det kommer kosta 2185 kr. Han fick det billigare eftersom han hade försökt nå mekanikern i 40 min och det visade sig att killen suttit och skitit i 40 min och sen hade tänkt att vi skulle betala den tiden som arbete. Dom tar ju några hundra i timmen och hade inte Uffe märkt att han var borta så hade vi fått betala för det. Men nu ska vi bara behöva betala produkterna, inte arbetstiden. Jag trodde Volvo var lite mer proffisionella än så, men icke.. Jag fattar inte, hade Uffe inte försökt nå honom och märkt att han var borta så hade vi fått betala för att killen satt och sket. Jag blir så arg!

Här kommer iallafall en test-bild tagen med nya kameran. Egon ser ut att vara trött.



Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Martina

Här har snön också börjat smälta, men sen frös de och blev halt och nu tror jag de är plusgrader igen :P Klart man passar på att sova när man får ligga i soffan igen ;)

2011-01-12 @ 08:22:12
Postat av: Emma

Vi fick lite snö inatt. Men det smälter fort. Här är det snorhalt, man borde ha skridskor jämt. :P

Ja, Egon ligger i soffan dygnet runt nu typ. :P

2011-01-12 @ 15:00:19
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback