RSS 2.0

Vuxenpoäng för hemtelefon

Idag var jag till Netto och köpte leggins.. konstigt, i know. Dom hade billiga så jag köpte ett par såna i lack typ. Har länge velat ha såna och nu blev det av.

Nu sitter jag och kollar på halv 8 hos mig. Och fan vad smart karln var som tog och pyschade billigt vin i soda streamern. Det måste jag pröva någon gång.

Vi har äntligen fått hemtelefon så alla som vill ha numret får skriva en rad. Vill liksom som inte lägga upp det här. Känner mig som ett litet barn igen som springer och skriker "jag tar det!" så fort det ringer.

Uffe springer runt och möblerar om lådorna i lägenheten, han tycker det är lite trångt. :)

Idag åt vi gottemat, krämig kycklinggryta med curry och bandspaghetti. Mums!




Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad är de för kycklinggryta? Din tallrik ser iaf nyttig ut med alla grönsaker. Kom och tänka på när vi va små när man skrek "jag tar de".. de gör man inte längre..haha :P

2011-01-27 @ 09:25:59
Postat av: Emma

Sjukt gott var det.

http://www.tasteline.com/Recept/Kramig_kycklinggryta_m__curry

Jag hade i grön och röd paprika, och hade banan och brocoli som tillbehör.



Det är så jag känner, som när man var liten, jag skriker "jag tar det!" och springer. :P

2011-01-27 @ 10:32:17
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback