RSS 2.0

Barbie-perfekt

Jag vill ha ett jobb, är så jävla less på att sitta hemma!



"Men du är så vacker när du ler i telefon, jag vill bara skrika att jag älskar dig och jag vill härifrån."
- KSMB - Klockan 8



Okt 2006:
"Ibland vill jag bara gråta för att alla är så jävla barbie-perfekta.
Ibland vill jag bara skrika för att allt är fel.
Ibland vill jag bara skratta och bli kramad för jag är så himla glad.
Och ibland vill jag bara stöta bort så ni fattar att jag vill bli älskad och inte orkar mer.
Men mest vill jag stöta bort för att få hjälp.
Ibland vill jag se dig gråta för att se att du tänker och känner.
Ibland vill jag se dig gråta för att se att du har känslor precis som jag.
Och jag vill att vi ska hjälpa varandra genom livet.
Dag för dag."




Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Martina

Du kan inte lägga ut en annons om att ta hand om folks hundar på dagarna? :)

2011-03-24 @ 15:58:25
URL: http://lakriz.se
Postat av: Emma

Jo, kan man väl.

2011-03-24 @ 20:19:54
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback