RSS 2.0

BOOBIES!

Ibland får jag sånt sug att läsa Kissies blogg och den här gången för att jag hört att hon för ungefär en vecka sen opererade brösten. Jag har dessutom en vän som gjorde det samtidigt. Och detta gör mig så fruktansvärt avundsjuk, jag har drömt om att göra det sen jag var liten men jag har inte berättat det för någon förrän på senaste tiden. Dock har jag inte berättat det för min familj så det här är väl första gången dom får reda på det.
Jag skäms lite för det för i vårt samhälle så duger man ju precis som man är (eller det är iallafall vad man försöker intala sig) fast alla vet att varenda jävel har något de vill ändra på hos sig själva. Och folk blir ju så besvikna när dom får reda på det här, och man får alltid höra "nej, du har ju så fina bröst redan", "dom är ju redan stora". Men det spelar ingen roll, det går in i ena örat och ut i andra, för jag vill ha större, och vem vill inte det?! Och jag vill ha fastare. Men det vill väl dom flesta?! Och nej, jag har inte blivit retad för mina bröst när jag var mindre och det är inget fel i mitt huvud, jag är nog precis som alla andra.

Jag har alltid varit facinerad av bröst och jag kommer nog alltid att vara det.
Jag är inte lesbisk, inte ens bi.
Jag tycker bara att dessa "fettklumpar" (eller silikon eller var man nu har) är underbara!


Bara för det så slänger jag in en bild på Micheline Pitts perfekta bomber.





Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är inte ensam om att vela göra de. Jag ska försöka spara ihop så jag kan göra de men ja måste ju ha ett jobb först..

2011-03-25 @ 11:17:12
URL: http://tinosmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Samma här, behöver ju ett jobb först. :/

2011-03-28 @ 12:05:12
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback