RSS 2.0

Ensam en lördagskväll.

Inatt sov jag inge bra, vaknade i princip varannan timme med magknip.
Men idag blev vi klara med skrapandet i ena badrummet och vi har tvättat väggarna så imorgon kan vi börja måla, äntligen!
För två timmar sen var jag och lämnade Uffe i Ängelholm där han skulle partaja. Så nu sitter jag ensam hemma en lördagskväll, det känns lite konstigt, men framför allt så är det fruktansvärt tråkigt. Men men, sånt är livet.
Igår var vi iallafall in till Helsingborg och handlade, jag provade den där randiga tishan från Gina som jag hade på bild härom dagen och den var så fin, men färgen passade mig inte, tyvärr.
Däremot så köpte jag denna mumsiga tisha. :)


Nu ska jag nog ta och gå ut en sväng med Egge, så man får tiden att gå lite.


Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag hade också tråkigt i helgen, Fredrik bara sover när han e sjuk :P Hoppas badrummet blir bra. Ses i helgen! <3

2011-03-07 @ 08:35:42
URL: http://lakriz.se
Postat av: Emma

Man brukar ju behöva sova när man är sjuk. :P Har precis målat klart badrummet så när Uffe kommer hem ska vi dra bort all maskeringstejp och ikväll ska vi flytta in alla grejer. :) <3

2011-03-07 @ 11:37:51
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback