RSS 2.0

Longing for better times..

Mamma, Joel och Robin ska komma hit och hälsa på den sista mars och jag längtar såååå mycket!
Igår var jag och solade och mina finnar börjar nog försvinna lite, så det längtar jag med efter.
Jag håller ju på slutar med min nedrans medicin och biverkningarna är inte att leka med. "El-/kärringstötar" i huvudet och nacken så fort jag rör mig (till och med bara jag tittar åt sidan med enbart ögonen), så det längtar jag verkligen tills det försvinner, det är fruktansvärt jobbigt.
Våren och sommaren längtar jag också efter (precis som dom flesta andra) så jag slipper gå runt och vara tjurig hela tiden.
Jag längtar också tills jag får en trädgård att sitta i.
Och jag längtar enormt mycket efter ett jobb. Orkar inte gå hemma hela tiden, det förstör mig.

Negativa-Emma i farten som vanligt.
Längtar tills glada Emma kommer tillbaka.


Pusskraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback