RSS 2.0

Så kallade städpengar

Visst blir man glad när man hittar bortglömda pengar. Även om det bara är 50 kr så blir man riktigt glad.
Och idag letade jag efter ett papper i en byrå på mitt rum, och vet ni vad, jag hittade det. Dessutom hittade jag också ett rött kuvert där det stod "Emma 21 år" och i det kuvertet så låg det 1 800 kr. Gissa om jag blev glad.
Men tyvärr blir det inge kul av dom pengarna. Utan nu är vi ett steg närmre Egons kastrering.
Folk som säger att pengar inte är viktigt ljuger, för pengar behövs till allt.

Pengar, pengar, pengar.
På tal om pengar så sägs det att på varje endollarsedel så finns det spår av kokain.
Vi har en sån hemma, undra om någon har rullat ihop den och snortat med den någon gång..

Pusskraam

Kommentarer
Postat av: uffe

hihihi du är så söt och rolig :D älskar dej <3

2011-03-18 @ 00:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback