RSS 2.0

uffe hjärta emma

Idag har jag och Snuffe varit tillsammans i tre år. 
(Du betyder så mycket för mig!) 
Så när han kommer hem från jobbet ska vi fira med att byta olja och oljefilter på min bil så jag kan åka hem till Skyttorp imorgon. Låter det romantiskt enough?
Nää, men vi får se om det blir något annat med. Jag har iallafall köpt presents, men vi får väl se vad karln har hittat på. Om han har hittat på något.

Igår skrev jag ju att det hade kommit lite snö, men imorse när jag vaknade blev jag jätteglad för snön var borta och det regnade istället. Sen byttes regnet ut mot snö igen, tyvärr. Men nu är det borta. Och så ska det förbli! Hoppas jag.

Nu ska jag gå och flytta in min bil i garaget så den är någorlunda torr och varm när vi ska hålla på med den.
Sen ska jag duscha, packa, komma på vad vi ska äta idag och antagligen sy lite. Blir nog lite städning med.


Men först ska jag visa er några bilder på mina pojkar dagarna innan vi flyttade.




(Ursäkta kamerabandet)




Pusskraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback