RSS 2.0

Icecream

För er som inte vet det så är jag hemma i Skyttorp den här veckan.
Idag fick jag något fnatt när jag vaknade och bestämde mig för att ta ut hunden på en springrunda, vilket gynnar båda han och mig. Efter det blev det en dusch, en maskin tvätt och lite frukost. Sen kom Joel, Robin och mamma hem så då gjorde vi blåbärsglass och sen gick vi ut och matade änderna.


Joel tyckte inte det var så kul och Egon bara skrämde änderna så dom gick och satte sig.


Sen var det dags för Joel att fota lite.


När vi kom hem satte vi oss på trappen och fikade, Egon låg i dörrhålet och solade.


Sen bestämde jag för att klippa klorna på Egon, så då fick han ligga i mitt knä och mysa.




Snipp snapp snut så var dagen nästan slut.
Joel och Robin har gått och lagt sig och jag ska snart ut med Egon, sen blir det väl bara tv resten av kvällen.


Pusskraam


Kommentarer
Postat av: Martina

Fina bilder :) verkar ha varit en mysig dag. Tack för muffinsarna <3

2011-03-17 @ 09:02:05
URL: http://lakriz.se
Postat av: Martina

Hur blev blåbärsglassen förresten? jag tycker aldrig jag lyckats med glass.

2011-03-17 @ 09:02:49
URL: http://lakriz.se
Postat av: Emma

Glassen blev väldigt lyckad. Man måste ju röra medans den fryser för att det inte ska bli iskristaller, så därför är det nog lättare med maskin.

2011-03-17 @ 09:26:08
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: uffe

vad mysig egon såg ut, när han låg i dörrhålet :D

2011-03-17 @ 10:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback