RSS 2.0

nionde mars tvåtusenelva

Just nu sitter vi i nya soffan och tittar på Halvåtta hos mig och väntar på maten som idag blir bakpotatis. 
Det känns som att vi sitter en kilometer ifrån varandra, så stor är den. Fast vill man sitta nära så kan man ju göra det med såklart.
Det känns som en riktig kvalitétsoffa och det hoppas jag att det är med tanke på priset, dock var benen gjorde av plast vilket vi tyckte verkade mindre hållbart. Men men.
Stort tack till Kenneth som hjäpte till att bära upp eländet även fast han hade feber.

Idag regnar det i Klippan, men jag är glad att det är regn och inte snö.
Vårkänslorna är på gång, fast på fredag åker jag hem till Skyttorp och där kan jag tänka mig att det är mkt snö.
Faan, jag skulle inte skrivit det, nu när jag tittade ut genom fönstret så ser jag snöööö! Usch. Men det braiga här i Skåne är att det antagligen är borta imorgon. :)
Nu ska jag springa ner i köket och kolla till potäterna.


Pusskraam


Kommentarer
Postat av: uffe

älskar soffan redan <3

2011-03-09 @ 19:45:04
Postat av: Emma

Jag med, Snulf! <3

2011-03-09 @ 21:53:34
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Va kul att soffa är bra :) Här snöar de fortfarande ibland, men man börjar se lite "gräs" i stan iaf ;)

2011-03-10 @ 08:33:21
URL: http://lakriz.se
Postat av: Emma

Här har vi ingen snö, bara ett fåtal små snöhögar. :)

2011-03-10 @ 11:48:35
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback