RSS 2.0

Fortsättning på städandet av ugnen.


Startade dagen med att jag och Uffe satte upp den stora spegeln över sängen. Sen när han skulle till jobbet så tog jag Egon och traskade iväg som vanligt, blev en runda på en och en halv timme idag. Har dessutom handlat Svinto idag eftersom husmorstipset med såpan inte fungerade för mig (även fast jag prövade med att ha ugnen igång i några timmar). Så nu har jag stått och gnuggat hela eftermiddagen. Plåtarna blev bra men ugnen hände det inte särskilt mkt med. Men jag pallar inte mer så den får vara som den är. Får se om jag fortsätter på den någon annan dag.

Spegeln



Luckan blev iallafall bra.


Ugnen


Plåt



Pusskraam


Kommentarer
Postat av: uffe

fyyyfan vilken skillnad det blev!! nu vågar man ju använda ungnen hehe... älskar dej snyggoooo!!!

2011-11-13 @ 13:22:05
Postat av: Martina

Vad fint det blev :)

2012-02-01 @ 10:56:25
URL: http://www.sockerflinga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback